FANDOM

Jy kan kyk Attack Upgrade.
Somer en ontspanning

♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie. Sandra Ws (Pain88) poseer vir Kingdom Hearts♥♥

DL Sprite Experiment 626 Ability 1 KHBBS

Attack Boost (アタックアップ Atakku Appu, lett. "Attack Up") (afrikaans: Aanval Boost) is 'n vermoë wat in Kingdom Hearts Birth by Sleep bekendgestel word. Dit verhoog die gebruiker se aanval sterkte. Dit kan multi-geïnstalleer word om die effekte daarvan te verhoog.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts Birth by Sleep , Attack Boost is 'n Dimension Link-vermoë wat die aanval skade verhoog met 'n faktor van 1.5.

In Kingdom Hearts Re:coded, Attack Boost is 'n bykomende vermoë wat die gebruiker se krag verhoog wanneer hul HP tot 25% verminder word.

In Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance, Attack Boost is 'n statistiek vermoë wat tot drie keer toegerus kan word.

Leer Attack BoostEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Kingdom Hearts Re:codedEdit

  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Keeba Tiger Ability Link koop vir 100, 200 en 300 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Tyranto Rex Ability Link koop vir 100, 200, en 300 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Ursa Circus Ability Link koop vir 100, 200, en 300 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Aura Lion Ability Link koop vir 100 en 200 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Cera Terror Ability Link koop vir 100 en 200 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Cyber Yog Ability Link koop vir 100 en 200 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Kooma Panda Ability Link koop vir 100 en 200 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Ryu Dragon Ability Link koop vir 100 en 200 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Chef Kyroo Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Drak Quack Ability Link koop vir 50 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Drill Sye Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Eaglider Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Electricorn Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Fin Fatale Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Fishboné Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Ghostabocky Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Halbird Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Juggle Pup Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Komory Bat Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Lord Kyroo Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Me Me Bunny Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Pricklemane Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Sir Kyroo Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Staggerceps Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Tatsu Blaze Ability Link koop vir 100 skakel punte.
  • Sora en Riku kan Attack Boost van die Toximander Ability Link koop vir 100 skakel punte.

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit