FANDOM

Athena
Athena KHIII

"Athene soos sy verskyn in Kingdom Hearts III"
Somebody Emblem
Katakana アテナ

Romaji Atena

Tipe Somebody

Home Wêreld Olimpus

Oorsprong Hercules (1997)

Speletjie Kingdom Hearts III

Athena

Kingdom Hearts III
Hercules (1997)

One of the goddesses of Olympus.

Athena is 'n karakter oorspronklik van die Disney-film Hercules. Sy is een van die Olimpiese gode saam met Hermes en Apollo en verskyn in die wêreld Olympus.

VerskyningEdit

Athena het 'n lang figuur en 'n lang dik nek. Sy het ligte pers vel en dra 'n blou rok, met 'n blou plaatpantser oor haar middel en 'n blou-pers Hoplite-helm met 'n blou kruin. Sy het blou handskoene aan albei arms. Haar swaard hang aan haar linkerheup. Haar troeteldieruil sit op haar skouer.

PersoonlikheidEdit

Niks is bekend oor haar persoonlikheid nie, want sy neem net 'n klein rol in die plot.
Daar kan egter aanvaar word dat sy getrou aan Zeus gewy is, aangesien hulle saam met hom en ander gode van Olympus deur Hades vas gevange geneem is.

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

Net voor Sora se besoek aan die Olympus, word Athena, saam met Zeus, Hermes en Apollo, gevange geneem toe Hades die ryk van die gode met die Titane binnegeval het. Net voor die stryd teen die Titans, word Athena vasgebind aan 'n lang ketting met Apollo en Hermes. Hulle word egter bevry van Hercules en hulle kyk na die stryd teen die Titane.

OorsprongEdit

Athena is 'n karakter in Hercules. Sy praat nie in die oorspronklike film nie. In die geanimeerde televisiereeks word sy deur Jane Leeves uitgespreek. Sy is geïnspireer deur die godin van die Griekse mitologie.

In die televisiereeks word haar troeteldier genoem Ibid.

Eksterne skakelsEdit