Namin%C3%A9_CGI_Talksprite.png Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(Oop)
Hierdie artikel is geredigeer net gesamentlik geskep. Neem deel en let op die artikel praat bladsy.
Rede vir redigering: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.
Voeg voorheen bekende inligting van Kingdom Hearts χ by die artikel.
Die laaste redigering was: 23.10.2018

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt

Armored Archer
Armored Archer KHX
Heartless Heartless Emblem
Katakana アーマーアーチャー
Romaji Āmā Āchā
Japanese Armor Archer
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld Agrabah
Kasteel van drome
Daybreak Town
Dwarf Woodlands
Enchanted Dominion
Olympus Coliseum
Wonderland
Spel Kingdom Hearts χ
Variations
Infernal Engine
Sleep Archer

Kingdom Hearts Unchained χ

A Heartless with low defenses. Use special attacks to defeat it quickly as it unleashes critical attacks in succession when its HP is low.

1

2

Die Armored Archer (in Afrikaans Gepantserde Boogskutter) is 'n Embleem hartelose wat vir 'n beperkte tyd in Kingdom Hearts χ verskyn en kan verslaan word om spesiale strawwe missies te voltooi.

VoorkomsEdit

Die Armored Archer is 'n hartelose met 'n swart vel, die tipiese geel gloeiende oë en rooierige kronkelende mond. Sy kop word beskerm deur 'n grys helm sodat slegs die middelste deel van sy gesig gesien kan word. Hy dra ook 'n ligte blou wapenrok met 'n wit onderkant en 'n pienk gekleurde ruffie. Hy dra die Embleem van die Heartless op die voorkant van sy wapenrok. Sy broek het die vorm van 'n Landsknecht-broek, wat opgeblaas word en op sy knieë kom. Sy voete is relatief klein. Sy hande is in 'n soort van mittjies, wat meer ooreenstem met bokshandskoene en perskleurige is. As 'n wapen dra hy 'n violet Saamgestelde boog met hoë veerkragtigheid, wat hy gebruik vir sy aanvalle.

StatistiekEdit

Kingdom Hearts χ
Eksklusiewe en nie-gebeurtenis Unchained χ Heartless
HP LUX Munny Skaars belonings UCX Typ
????Speed Gem KHX
Spoed
Event
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Event UCX Typ
5
333
555
666
4
15
12
40
3179
140000
595214
1215000
55
?
87
110
20
?
13
37
300
?
2250
3500
234
318
319
Punitive missionsX
Geen tipe

StrategieEdit

Hierdie Hartlose het 'n lae verdediging, maar kan kritieke aanvalle veroorsaak wanneer sy HP swak is.

Kommentaar en verwysingsEdit