FANDOM

Ariel se susters

Andrina KHII
"Andrina in Kingdom Hearts II"

Attina KHII
"Attina in Kingdom Hearts II"

Somebody Emblem
Katakana アンドリーナ と アティーナ

Romaji Andrina to Attina

Tipe Somebody

Stem akteurs (Ja:) Shion Hino (Andrina)
Hiromi Maeda (Andrina)
(En:) Susie Stevens-Logan (Andrina)
Christie Houser (Attina)

Home Wêreld Atlantica

Oorsprong The Little Mermaid

Speletjie Kingdom Hearts II

Ariel se Susters is klein karakters wat in Kingdom Hearts II voorkom. Hulle name is Andrina en Attina en hulle is inwoners van die wêreld Atlantica. Hulle is die dogters van koning Triton en die susters van Ariel. Hulle is twee van die sewe prinses van Atlantica, en behalwe Ariel, verskyn die ander vier nie in die Kingdom Hearts-reeks nie.

VerskyningEdit

Die eerste suster Andrina is 'n skraal, ligte-vel meermin met 'n pers stert. Sy dra 'n brasserie, gemaak van pers seeskulpe en 'n groot pienk blom in haar hare. Sy het blonde hare, blou oë en rooi lippe.

Die tweede suster het 'n rooi en oranje stert en dra 'n brasserie, gemaak van oranje seeskulpe. Sy dra bruin hare wat in 'n knoop versamel is, met vyf rooi, horingagtige versierings daarin. Sy het ook blou oë en rooi lippe.

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIEdit

Om Ariel en Prince Eric se liefde en die nuutgevonde vrede tussen Atlantica en die oppervlakkwêreld te vier, het Ariel se susters gesing: "A New Day is Dawning" by Sebastian se konsert.

OorsprongEdit

Andrina en Attina, soos hulle na Disney-kanon verwys word, kom uit Disney se klein meermin van 1989, waarin hulle as twee van Ariel se ses susters verskyn. Die blonde suster is Andrina en die donkerkop suster is Attina.

Eksterne skakelsEdit