FANDOM

Aerial Slam KHBBS

Aerial Slam (エリアルスラム Eriaru Suramu) is 'n tegniek wat in Kingdom Hearts Birth by Sleep bekendgestel is. Dit laat die gebruiker toe om 'n vyand uit die lug te slaan.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts Birth by Sleep is Aerial Slam 'n gevorderde aanvalopdrag waarmee die gebruiker 'n vyand in die lug kan laat klop. Deur die B t-knoppie te druk as dit gevra word, kan die gebruiker die vyand hoër slaan en dan grond toe, en sodoende addisionele skade berokken. Dit neem een ​​gleuf in die Command Deck, het 'n maksimum vlak van 4, het 'n normale herlaaityd van 20 sekondes en vul die Command Gauge met 15% vir elke staking wat geland word.

Aerial Slam KHREC
In Kingdom Hearts Re:coded is Aerial Slam 'n aanvalopdrag waarmee die gebruiker vyande oor die kop kan slaan. Dit het 'n geheueverbruik van 9% en 'n herlaaityd van 10 sekondes.

In Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance is Aerial Slam 'n aanvalopdrag wat die gebruiker in staat stel om 'n vyand in die lug te slaan en dit dan weer af te slaan as hulle afwaarts vuurpyl en nog meer vyande uitskiet met die gevolglike skokgolf. Dit neem een gleuf in die Command Deck op en het 'n herlaaityd van 20 sekondes. Dit gee +3 aan Sterkte wanneer dit aan 'n Dream Eater-resep gekoppel word.

Verkry van Aerial SlamEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

  • Terra kan Aerial Slam in 'n skatkis in Pete se Rec Room kry.
  • Ventus kan Aerial Slam in 'n skatkis in Pete se Rec Room kry.
  • Aqua kan Aerial Slam in 'n skatkis in Pete se Rec Room kry.
  • Terra, Ventus en Aqua kan Aerial Slam as 'n bonus op die geheime raad vind.
  • Terra, Ventus en Aqua kan Aerial Slam skep deur Command Melding.
  • Terra, Ventus en Aqua kan Aerial Slam by die kommandowinkel koop vir 1500 munny sodra agt wêrelde voltooi is, of die kommando reeds elders bekom is.
  • Die Pete D-Link het Aerial Slam in sy vlak 2 opdragdek.

Kingdom Hearts Re:codedEdit

Aerial Slam KHREC

Aerial Slam soos gesien in Re:coded.

Aerial Slam KHDDD

Riku gebruik Aerial Slam in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance.

  • Sora kan Aerial Slam by 'n skatkis in Windup Way kry.
  • Sora en Riku kan Aerial Slam verkry van die Chef Kyroo Ability Link vir 100 skakelpunte (Link Points).
  • Sora en Riku kan Aerial Slam verkry van die Ursa Circus Ability Link vir 10 skakelpunte (Link Points).
  • Sora en Riku kan Aerial Slam verkry van die Kooma Panda Ability Link vir 100 skakelpunte (Link Points).
  • Sora en Riku kan Aerial Slam verkry van die Eaglider Ability Link vir 100 skakelpunte (Link Points).
  • Sora en Riku kan Aerial Slam by die winkel koop vir 800 munny, 640 munny tydens Bargain Flurry, nadat hulle Shop Level 6 bereik het.

FormulesEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Aerial Slam is 'n gevorderde aanvalopdrag wat gevorder kan word deur drie verskillende formule wat in die Mega Attack-resep gelys is.

Gesintetiseerde opdragteEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Aerial Slam word gebruik om die volgende opdragte te meld:

Kingdom Hearts Re:codedEdit

Aerial Slam word gebruik om die volgende opdragte te omskep:

GedaalEdit

Kingdom Hearts Re:codedEdit

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit